אודותינו

סניף אריאל אלעד הוא הסניף הכי מטורף בתנועה

מי אנחנו

סניף אריאל אלעד הוקם לראשונה לפני כעשר שנים. הסניף מונה היום כ100 חניכים ובכל זאת העירייה עדיין (למרות כל ההבטחות) לא הביאה לו מבנה ואפילו לא הקצתה לו שטח קטן ככל שיהיה.

השאיפה שלנו

לגדול, לפרוח, לקדש את שם ה' בעולמו ולהעביר מתחת לידינו כמה שיותר חניכים שיצאו עובדי ה' ואנשי אמת מעולים של חסד ותורה אמיתיים. ו "לתקן עולם במלכות ש-די".

מה אנחנו עושים

הסניף עושה פעולות כל שבוע ואם כבר אסור בחוץ אז בזום. הסניף משתתף ואף יוזם עשרות פעולות חסד ברחבי העיר. הסניף מקיים גם עונגי שבת ופעילויות נוספות.

"בשניה שה' הוציא אותנו ממצרים הוא אמר: שלום, יש כאן משהו חדש – עם ישראל! עם מעל כל שאר העמים, עם סגולה – "אשר בחר בנו מכל העמים" – בחר בנו והפך את כל השאר למשהו פחות מעם ישראל, ואז הוא בחר את ארץ ישראל, ארץ נבחרת לעם נבחר! נקודה."

"חשבונות שמים אין לדעת.... הקב״ה קובע הכל בחיים. לפעמים פשוט לא צריך להבין, או שאי אפשר להבין, אבל צריך להמשיך ולחיות עם זה, לחיות אבל לא לשכוח. אפי"
אפי אריאל ז"ל
אפי' אריאל ז"ל
הקומונר הראשון של סניף אריאלעד
" אפי יקירנו אהובנו ז"ל היה מאוד מחובר לפסוק: "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב". חי על פיו ואפילו הדביק אותו באותיות ענק על השמשה האחורית של רכבו כשבוע ליפני שנקטף..."
סיגל אריאל
אמא של אפי ז"ל

יהי זיכרו ברוך ותהה נשמתו צרורה בצרור החיים

מדריכים
חב"בניקים
חניכים
בוגרים
בכל תקלה צרו איתנו קשר